[slikom] Problem sa skipe-om

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Jan 2013 23:41:29 +0100

Skajpovu ikonu sam sa desktopa premjestio u folder kojeg sam nazvao ikone za
sve programe u koje sam stavio sve ikone koje koristim da ne stvaraju gu¾vu na
desktopu. Skajpovu ikonu sam otvarao bez problema do danas kada sam nadogradio
skajp na najnoviju verziju 6.1. Sada vi¹e preko ikone ne mogu otvoriti skajp
nego ga jedino mogu otvoriti iz programs-a. ©to trebam napraviti da opet
program mogu otvarati preko ikone. probao sam ikonu vratiti na desktop i opet
ga preko ikone ne mogu otvoriti nego iz programs-a. Ne znam ¹to napraviti. taj
problem nikada do sada nisam imao.
boris bjedov

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html