[slikom] Re: Problem sa skipe-om

  • From: "Zoran Petrovic" <zoranpetrovic.ns@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Mar 2011 08:38:52 +0100

Borise pozdrav.
Da bipodesio na skype da mozes prekinuti vezu na tastaturi
moras prvo otici u alate,
Zatim pronaci opciju mogucnost,
i tu pronaci opciju page down
to cekiraj sa razmaknicom  i problem je resen.
Nadam se da sam ti bio pomogao a drugi put vodis na pivo.
Pozdrav Borise e jesi pravi boris stalno se nesto boris. Samo ti pitaj a ko
pita ne skita.