[slikom] Re: Problem sa recnikom Morton benson

  • From: "Dzele" <dzele@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Nov 2005 11:37:42 +0100

         Postovanje.
Kada ubacis disk sa koga sve funkcionise, klikni alt i strelicom na dole ili
gore pronadji i enterom cekiraj recnik koji zelis da koristis. Imas dve
mogucnosti jedna je cekirana, cekiraj onu drugu . Sa alt i f4 zatvori sve,
ubaci drugi disk i uzivaj. Ako zelis da Vratis prevod sa prvog diska
postupak je isti.
Pozdrav Dzele