[slikom] Problem sa recnikom Morton benson

  • From: "Aleksandra" <aleksol@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Nov 2005 11:05:19 +0100

Instalirala sam ovaj recnik i englesko srpski i srpsko engleski kad odem u
strtnom meniju tamo ih ima oba ali kad otvorim srpsko engleski i ubacim isti
disk prijavljuje mi neku gresku. Kad ubacim englesko srpski otvara mi bez
problema oba ali su oba engleskosrpska dakle nema srpskoengleskog. Sta da
uradim Takodje me zanima kako da koristim glas ovog recnika odnosno koja je
tastaturna precica. Odgovorite mi sto pre jer mi je veoma hitno pozdrav
Aleksandra