[slikom] Re: Problem sa google stranicom

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jul 2014 10:47:05 +0200

Alene najlepše hvala na uloženom trudu i dobroj volji da mi pomogneš da
rešim ovaj problem.
   Mislim da asm pažljivo više puta pročitao tvoju poruku, ali kada sam
tabom izašao iz edit polja, dobio sam informaciju, kako NVDA pročita da sam
u polju, alatka za unos.
   Sa kontrol home, NVDA mi nije ništa pročitao.
   Potpuno razumem vas, koji bi želeli da mi pomognete, da ovo rešim, što je
moja poruka mnogo nejasna, ali želim da mi verujete, da ja ovaj moj problem
ne umem bolje da opišem.
   Sad, šta je tu je.
     verovatno će se već neko rešenje pojaviti.
   Pozdrav, svim čitaocima ove poruke do sledeće.