[slikom] Problem sa google stranicom

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Jul 2014 22:26:29 +0200

Po¹tovanim èitaocima poruke, a posebno onima, koji mogu shvatiti moj najnoviji
problem pred kojim se nalazim unapred zahvalnost, ako budu mogli shvatiti u
èemu je i ako mi mogu dati upotrebljivo re¹enje.
   ne znam kako iza¹to, poèetna google stranica, prilikom njenog aktiviranja,
samo mi proèita adresu, i æiriliènim pismom pretraga.
   NVDA mi proèita jo¹ i ne¹to kao Ro 1.
   posle toga ni¹ta.
   Ako pritisnem jedno tab, dobijam ne¹to kao alatka za unos.
   problem je ¹to se i ono malo podataka i¹èitava æiriliènim pismom, koji moj
Svemoguæi NVDA èita tako, da je to bar za sada veoma nerazumljivo.
   Bilo ¹ta da otkucam za pretragu, NVDA kao rezultat uglavnom prijavljuje sve
prazno.
   Priznajem, i meni ovo pitanje izgleda konfuzno, ali ja ga bolje taènije, i
kvalitetnije ne umem objasniti.
   Ako je neko iz ovoga zakljuèio ¹ta je problem, i kako poèetnu google
stranicu, mogu bar pribli¾no prilagoditi onoj koju sam do sada imao bio bih mu
zahvalan.
   Napominjem, da sam podatke za pretragu kucao i tastaturom Srpske latinice, i
engleskom, ali kao rezultat, ni¹ta nisam dobijao.
   Verujem, da æe neko od poznavalaca ove oblasti, naæi neko re¹enje ovog
priznajem veoma neprijatnog problema koji trenutno imam.
   Pozdrav svima, do naredne poruke, naovoj mailing listi.
---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.