[slikom] Re: Pozdrav-postovanje

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 May 2010 18:01:19 +0200

Izvoli uputstvo za postavljanje file-ova na SendSpace.
Prije toga par rijeci vezano za tvoje pitanje o uredjivanja video file-a,
trebas se obratiti nekom ko to zna pa malo platiti, jer nema niko vremena i
strpljenja drzati dzabne casove.
Ukratko, taj video file mozes pretvoriti u onoliko file-ova koliko je u njemu
pjesama uz uklanjanje ostatka sadrzaja.
Postoji more programa za to i nisu tako komplikovani samo da te neko nauci a ti
malo lisnicu rasiris.
U nastavku slijedi text o upload-u na send space:

Upload (postavljanje) na sendspace:

Postoje 2 nacina za upload na send space hosting servis:

  1.. Direktno na stranici ovog hosting servisa i
  2.. Pomocu sendspace wizard.

  1.. Upload na send space - direktno na site-u

U  nekom od browser-a upisemo adresu:

www.sendspace.com

Kada nam se ucita stranica sa slovom b pronadjemo "browser button" i sa
tasterom space ga aktiviramo.

U standardnom dialoskom prozoru za otvaranje pronadjemo zeljeni file za upload
i sa enter tasterom ga otvorimo.

Sada idemo tabom dodavajuci potrebne informacije da bi zapocelo samo
postavljanje

Jednom pritisnemo tab="description optional " edit. Ovo je polje za upis
eventualnog komentara za file koga postavljamo, sto nije obavezno ispuniti.

Drugi put pritisnemo tab=recipient's email optional edit. Ovo je polje za upis
primaoca ili vise njih, hoce reci osobe/osoba kojoj zelimo da stigne poruka o
uploadu ovog file-a sa adresom za download istog

Znaci ovdje upisemo tacnu adresu primaoca, a ukoliko je vise njih,adrese
razdvajamo sa znakom "tackazarez."

Treci tab="Your email optional edit.

U ovo edit polje upisemo svoju email adresu tako da po okoncanju dobijemo mail
o postavljenom file-u sa adresom za download, kao i sa adresom za brisanje
istog sa servera."

Posle ovoga pritisnemo tri puta tab i kada cujemo Upload file button pritisnemo
enter, cime zapocinje slanje.

Neposredno nakon zadane komande krenut ce odbrojavanje procenata, ali to nisu
procenti uploada nego ucitavanja filea.

Kada bude 100%, tek tada krece upload i Jaws ne izgovara procente.

Da bi ste znali status vaseg upload-a morate nalijepiti jaws kursor i pronaci,
koliko je proteklo vremena, koliko je preostalo vremena, brzina upload-a i td.

U svakom slucaju po okoncanju cete dobiti mail o podatcima uploada za ovaj file.

Dobrinko.D