[slikom] Pozdrav-postovanje

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 May 2010 17:33:25 +0200

Molio bih nekoga da mi detaljno objasni korak po korak kako cu neku mapu ili
file postaviti na send-space i na rapidshare?
Drugo sto bi molio je slijedece: imam u racunalu black-out hip-hop emisije.
Svaka emisija je svoj file velicine 250 mb. Kako u tom fileu kada slusam muziku
mogu se i kako premjestati s pjesme na pjesmu, a drugo pitanje je kako izmedju
pjesama izbrisati sav visak kao reklame, govor voditelja emisije, gostiju itd?
Ako i za ovo netko zna rjesenje neka mi objasni korak po korak, a ako postoji
za navedeno neki program neka mi ga netko posalje i neka mi objasni kako se s
njim radi i kako se instalira?

Unaprijed se zahvaljujem
Boris