[slikom] Re: Postavljanje na servere-rapidshare i sendspace

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2010 22:23:43 +0200

Pozdrav!

1. SendSpace za besplatnu upotrebu ima ogranicenje brzine i za upload i za download od nekih 80 kb/s. Ako si spojen na Internet minimalnim T-Com paketom od 4 mbit za download koristis otprilike petinu svoje download brzine. Upload brzina 4 mbit pakeeta je samo 256 kbit, otprilike 32 kb/s i to je nesto vise od trecine brzine koju moze podnijeti SendSpace server za upload. Ogranicenje datoteke za SendSpace je 300 mb bez obzira bila to arhiva od vise datoteka ili samostalna datoteka. Sa SendSpace brzinom downloada mozes skinuti datoteku od 300 mb za otprilike 64 minute. S obzirom da za upload koristis dva i pol puta manju brzinu datoteku od oko 300 mb ces postavljati otprilike tri sata, kako si i napisao.

2. Rapid Share je slican servis koji sluzi za postavljanje i preuzimanje, no nisam siguran u njegove brzine posto ga uglavnom ne koristim a i puno su varijabilnije od SendSpace brzine. Ljudi ga prakticiraju uglavnom iz razloga sto je puno rasireniji za razne oblike piraterije i postoji brdo foruma na Internetu koji sluze iskljucivo za razmjenu Rapid Share linkova. Neki nasi supatnici imaju placene accounte za Rapid Share a postavljanjem materijala na taj servis ostvaruju se bodovi koji se mogu zamijeniti za besplatno produzenje accounta. Ogranicenje velicine datoteke je 200 mb takodjer bez obzira radi li se o arhivi s vise datoteka ili samostalnoj datoteci.

Neki zakljucak ove price jest da je SendSpace omiljeniji kod korisnika koji zele neki svoj materijal podijeliti sa sebi poznatim ljudima dok je Rapid Share omiljen medju "internet pijavicama" koji po cijele dane nesto downloadaju.

----- Original Message ----- From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>