[slikom] Postavljanje na servere-rapidshare i sendspace

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 May 2010 20:46:08 +0200

Kada skidam emisije blackout sa radija 101 koliko znam taj jedan file kojeg
skinem je velik 360 mb.
Do sad sam otkrio da svaku blackout emisiju velicine 360 mb skidam sat i pol, a
bilo tko sa knjigoteke tko je postavio na server rapidshare skinem nevjerovatno
brzo.
Ono sto me zanima i zelim da mi se jasno i glasno odgovori sto nisam razumio
ako je u pitanju jedan file koliko moze biti najvise velik da bi ga postavio na
rapidshare? Ako postavljam vise fileova koje spakujem u jedan file koliko on
najvise moze biti velik? Za file od 300 mb mi treba 3 sata da bi ga postavio na
sendspace. Koliko ce mi vremena trebati da bi ga postavio na rapidshare?
U cemu se razlikuju ta 2 servera? Zelim znati iz kojeg razloga neki slijepi
postavljaju na jedan,a drugi na drugi server to ima nekog razloga? Puno pitam,
ali zelim sve znati da znam kako cu se ponasati u buducem postavljanju na
servere.

Boris