[slikom] Re: Pomać!

  • From: Davor Kopcic <dkopcic@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 23 Jan 2008 11:49:30 +0100

Pozdrav,
Pretpostavljam da se radi o modemskoj vezi i nije moguce skinuti sve
poruke jer veza puca na nekoj od velikih poruka.
Moze se napraviti sljedece, postaviti ogranicenje za velicinu poruka
koje ce se skidati sa servera na racunalo.
Recimo, postavi se ogranicenje na 500 Kb. Racunalo skine sve poruke koje
ne premasuju tu velicinu.
Nakon toga se poveca na 750 Kb i tako dalje.
Tako ce racunalo najprije skinuti male poruke s kojima nema problema, a
poveæanjem velicine za ulazne poruke ce se polako skidati i preostale.
Ono sto bih svakako preporucio, a u slucaju da to vec nije napravljeno,
jest da se iskljuci opcija cuvanja poruka na serveru. Znaci, kad se
poruka jednom skine na racunalo nje vise nema na serveru i inbox je
manje zauzet. To bi, u kombinaciji s onim sto sam vec maloprije napisao,
trebalo rijesiti problem.

Namjerno nisam pisao nikakve korake po izbornicima i slicno, jer ne znam
o kojem se programu za elektronicu postu radi.

Pozdrav,
Davor Kopcic

--
MULTI MEDIA MATIC