[slikom] Pomać!

  • From: "Branko Miljko" <brankomiljko@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jan 2008 03:23:57 +0100

Drage slikomovke i Slikomovci, u nevolji sam!: Ne mogu da se oslobodim
starih poruka niti mi mogu stizati nove - negdje poslije četrnaestog ovoga
mjeseca. Negdje tamo se skupilo nekih 870 poruka koje mi se stalno
ponavljaju u ulaznoj pošti (inboks). Kad ih pobrišem, one se vraćaju ako
uključim slanje i primanje pošte. Istina, primanje prestane nakon 300-400
paruka,,
 ali ako ga prisiljavam, u nekoliko navrata, da nastavi, on se vraća na prve
i tako u beskonačnost. Šta da radim!?
S poštovanjem, pozdravom i zahvalnošću vaš: Branko Miljko