[slikom] Re: Pocetnici obuke i internet

  • From: "Goran Jankovic" <goranja@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Nov 2008 11:13:33 +0100

slazem se sa tobom zlatkko da treba uciti i vezbatti ono sto se uci na
kursu, i znam da ima dosta knjiga iz kojih se moze procitati o racunaru za
nas slepe izmedju ostalog su i tvoje knjige koje si preveo, na cemu ti se
zahvaljujem, ali za onoga koi krece na kurs i malte ne nezna ni gde se
ukljucuje kompjuter trebalo bi da svaki polaznik ima nazovimo ga bukvar gde
je podeljen na lekcije tako da za svaki cas predavanja polaznik moze kuci
procitati tu lekciju i podsetiti se sta je receno i sesti za racunar i tu
lekciju uvezbati prakticno tako da bude spreman za sledeci cas, ja takvu
knjigu video a niti cuo za nju nisam, ako je i ima ja se izvinjavam, naravno
da je takva knjiga prilagodjena slepima, ako neko poseduje tako nesto neka
je postavi na listu. mislim da se iz takve knjige pocetnik moze snaci i
uciti, i ono sto je naucio po lekcijama moze i prakticno primeniti u praksi
na racunaru. po meni je to najbolji nacin da se uporedo sa kursom i
adekvatnim udzbenikom moze postici vise nego na nacin na koi se sada radi, e
to onda je normalno po meni da treba mnogo veci fond casova koje bi polaznik
morao da savlada