[slikom] Re: Pitanje u vezi gw konekta

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Jan 2014 06:12:01 +0100

    Zdravo Faruk,

Ako nemaš serijski broj od Window-Eyes ili nekog drugog komercijalnog
proizvoda od GWMicro, onda su ti reklame suđene da ih slušaš.

    Pozdrav,

From: "Faruk Jusufagic" <faruk.jusufagic@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: Pitanje u vezi gw konekta

Hvala ti Gradimire našao sam prečicu za pozive, ali kad dođem do onoga
aktiviraj kaže da nije pronađen serijski broj i da odem na stranicu.
Reklama koja mi smeta je baš za windov ajs. Ja se izvinjavam što smetam.
Faruk Jusufagić