[slikom] Re: Pitanje u vezi gw konekta

  • From: "Slavko Kovac" <slavek.kovac@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Nov 2013 21:48:50 +0100

Slanje datoteka preko GW konekta je malo drukcije.
1. Kada imas nekoga na vezi kome hoces poslati nesto preko skipea, tj.
gwkonekta onda napravis kako ti je receno:
2. stisnes aplikacijsku tipku, pa strelicom prema dolje pronadjes (slanje
datoteka...), ovdje su tri točke, a ne podizbornik, dakle ovdje udaris enter
pa ti se otvori dijalog "Ime datoteke" koju zelis poslati ili da je
pronadjes u svom kompjuteru, pa na kraju imas gumb otvori...
3. Kad stisnes taj gumb, onaj kome saljes ce dobiti poziv hhoce li
prihvatiti datoteku i mora prihvatiti i tek onda pocinje slanje i
preuzimanje.
Kada se slanje zavrsi, dobit ces obavijest i onda mozes raditi nesto drugo.
Za vrijeme slanja mozes dalje pricati s primateljem. Ako hoces nesto poslati
dok primatelj nije na vezi onda je E-mail puno zgodniji...
Slavek