[slikom] PDF dokument i pretrazivanje

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Nov 2010 17:50:48 +0100

   Zdravo svima,
   Od jednog profesora sa fakulteta dobio sam jedan recnik u pdf formatu.
Profesor mi je rekao da je dokument takav da poseduje mogucnost pretrazivanja.
Vidao sam takve pdf dokumente, kao i one sa linkovima. Ali kad otvorim ovaj
fajl dobijem "reading untagged document" dijalog. U takvom slucaju ja ili
izaberem opciju "infer reading order from the document", ili "left to right,
top to bottom". Ali posto meni stvarno treba pretrazivanje po odrednicama,
pitam vas, da li postoji neka mogucnost da se taj dokument otvori normalno?
Kako to da negde ima tu opciju a kod mene je "untagged"?
   Unapred hvala svima!
          Milos Przic
msn: milos.przic@xxxxxxxxx
skype: Milosh-hs