[slikom] Re: Once again.

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Aug 2004 19:23:31 +0200

Imam Winamp 5.0.4. Doduse, koristim ga s Classic Skinom, ali svejedno. Na
prozoru ekvilajzera postoji jedan 'slider' za pojacavanje tona, ali to nije
'volume control' kao na main windowu, nego kontrola koja bi bila
kompatibilna 'input gain volume' kontroli na mikserima i pojacalima. Cim se
ona pomakno od nule prema gore, dolazi do distorzije zvuka.