[slikom] Re: Once again.

  • From: "Iksi Hacker" <iksi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Aug 2004 15:49:19 +0200

Sorry ali komande za pojačavanje i smanjivanje zvuka su u ranijim verzijama
winampa u glavnom samo funkcionisale samo u exvilajzeru, dok što se tiče ove
novije verzije winampa da u pravu si pojačavanje s može odraditi i iz
glavnog prozora ali isto tako i iz exvilajzera, ja ne zna stvarno šta može
on toliko strašno da uradi, u ostalom nešto moraš po nekad i da zezneš da bi
nazučio neke stvari. Koliko si ti puta obara siste? Pozdrav