[slikom] Re: Novi Talks 2.50.4

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Jan 2006 16:13:21 +0100

¸E ne znam Milane vjeruj mi sta da radim? Ovo ovako me izludjuje. Deset
minuta i onda kad mi opet nesto treba telefon moram da iskljucim pa da
ukljucim da bih pronasla to sto trazim. Onda nisam dobro upucena, jer sam
obavijestena da do kraja godine to jest 2005 god treba da izadje hrvatska
verzija. Da mi je i na Engleskom nema veze samo da ga ne moram iskljucivati.
Sad mi je na engleskom ali kako i ti sam rece navikne se. Pokusacu nesto da
vidim pa da dobijem nesto prakticnije.

Veliki vam pozdrav svima