[slikom] Re: Novi Talks 2.50.4

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jan 2006 07:22:21 +0100

Bok!

Slazem se u potpunosti sa ovim sto pricas vezano uz Motorolu zasto je ona
izgubila utakmicu sa Nokiom, Samsungom itd. No tu ima jedna vrlo bitna
komponenta zasto je to tako, a to je sam dizajn uredjaja sto je vrlo bitno
videcim korisnicima. Najnoviji modeli Motorole po kvaliteti nista ne
zaostaju za spomenutim proizvodjacima. Isto se desilo i Ericsonu ako se
sjecas pa su oni pribjegli varijanti spajanja sa Sony korporacijom i cini mi
se tako izbjegli svoj bankrot, jer eto danas su bas oni vodeci u razvoju
mobitela trece generacije koji uz zvuk u komunikaciji koriste i sliku.
Ovdije u HR vec ima nekoliko gradova gdje taj tip mreza vec funkcionira vise
od pola godine. Osobno sam imao priliku cuti kvalitetu zvuka prilikom
razgovora na takvoj mrezi, ma nesto fenomenalno jer je sam prijenos gotovo
tri puta brzi od ovog klasicnog na koga smo mi navikli. Samo nam se sad
ostaje nadati da ce se i tu uskoro pronaci neko ucinkovito rjesenje za nas
slijepe.

David