[slikom] Re: Microsoft Access

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Nov 2007 12:57:37 +0100

   Hvala ti Gradimire!
   Bilo mi je potrebno za školu. Učimo Access pa smo imali kontrolni iz
toga. Profesor je ostalim učenicima pokazao kako šta ide, gde se klikne, a
Miloš neka se snalazi kako zna. Hvala ti, dakle, značiće mi svakako jer i
dalje nastavljamo da učimo, ovo je tek početak. A za kontrolni sam se već
snašao, ne pitaj, duga priča. :)
   Još jednom, hvala!
   Pozdrav!
          Miloš Pržić