[slikom] Re: Microsoft Access

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Nov 2007 08:39:55 +0100

     Zdravo Miloše,

     Kao što vidiš izgleda da nema raspoloženih da ti daju detaljno
objašnjenje.
Access je vrlo ozbiljan program i nije ni lako ni jednostavno dati objašnjenja.
Moraćeš naći literature da učiš Access.

     U poruci nisi napisao na koji Access misliš to jest na koju njegovu
verziju
jer kada su u pitanju prečice sa tastature tu može biti razlike od verzije do
verzije. Predpostavljam da se radi o verziji 2003.

     Kao utjeha, mogu ti reći da nekoliko slijepih osoba vrlo uspješno radi sa
Access-om a svi oni koji polažu ECDL full licencu moraju znati Access jer je za
ovu licencu potrebno polagati i Access.

     Ja ću ti predložiti dva izvora informacija na temu koju tražiš:
1. Kada pokreneš Access, pritisni, Insert +F1, dva puta brzo F1. Otvoriće se
JAWS help. Strelicom na dole pronađi Access, tu enter pa F6. Sada imaš dokument
u kome ćeš naći sve što JAWS nudi za Access. Tu svakako pročitaj JAWS commands
for Access. Ima ih dosta.
2. Sam Access je namjenjen da se mnogo toga može uraditi sa prečicama sa
tastature. To su dakle Access komande sa tastature. Evo ti jedan link na kome
možeš naći više detalja. Adresa je:
http://office.microsoft.com/en-gb/access/HP030898861033.aspx
     Negdje na sredini strane počinje tekst koji se odnosi na prečice. Ja ću ti
na tvoju ličnu adresu poslati snimljenu tu web stranu pa pogledaj šta se sve
nudi. Sve prečice su u tabelama a tebele su podjeljene po grupama.

     Ovo svakako nije detaljan odgovor na tvoju poruku ali će ti sve ovo biti
od
pomoći posebno ako ćeš se ozbiljnije baviti Access-om.

Pozdrav od Gradimira

Od: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Microsoft Access

   Zdravo svima!
   Ima li raspoloženih da mi daju detaljno uputstvo ra dizajniranje tabela,
pravljenje formi, check boksova, i svega ostalog u ovom programu uz pomoć
tastature? Napominjem da mi je potrebno hitno!
   Pozdrav!
  Unapred hvala!
           Miloš Pržić