[slikom] Re: Maestro translator

  • From: "Tifa Tucic" <tifa.tucic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 Feb 2009 19:03:09 +0100

Koristim maestro translator uglavnom za prijevod riječi sa engleskog na
hrvatski i sa hrvatskog na engleski i za mene se pokazao korisnim.
Nedostatak koji sam primjetila je da daje samo jedno značenje riječi.
Međutim, koliko znam do sada se nije pojavio program translator koji može
zamijeniti čovjeka. Zgodno ih je koristiti kad govorite jezik i sami možete
raditi potrebne korekcije.
Pozdrav od Tife.