[slikom] Maestro translator

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 Feb 2009 06:35:29 +0100

    Zdravo svima,

Prije više od tri mjeseca poslao sam poruku na ovu listu gdje sam dao adresu za
online prevodilac koji se zove: "Maestro translator". Adresa sa koje se ovo
preuzima je:
http://www.tranzactiibursiere.ro/static/MaestroTranslate.exe
    Ovo je program koji se ne instalira već samo pokrene. Uspješno sam ga
koristio do prije nekoliko dana dok ga antivirusni program AVG verzije 8.0 nije
identifikovao kao virus. Ovo se desilo poslije jednog update AVG-a. Od tada mi
AVG nedozvoljava da ovo pokrenem sa diska, sa flash memory kao ni da ga ponovo
preuzmem sa interneta. Ima li neko sličnih problema a ko koristi ovaj program i
ko koristi AVG kao antivirusni program?

    Pozdrav od Gradimira