[slikom] Re: MP3 - ujednacavanje

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jun 2005 12:45:52 +0200

Caos, Viki.
Zgodan program koji bi izjednacio MP3 mjuzu, odnosno, same MP3 fajlove jednom za svagda a bez posljedica ne postoji. MP3 fajlove mozes otvorit u bilo kojem modernijem programu za obradu zvuka, normalizirat i ponovo snimit, ali, zbog dekompresije i ponovne kompresije neizbjezno ce doci do gubitka kvalitete zvuka.
Ja vec dugo koristim, a o tome sam vec i pisao na listi, jedan plugin za Winamp koji to radi 'u hodu'. Ime mu je 'Piettro Pro's Rock Steady' i star je, barem ova moja verzija vec cetiri godine, nisam se uopce trudio nabavljati novu, cak i ako postoji. Radi sa svim verzijama Winampa (osim mozda trojke) i nakon instalacije moze se naci u Preferences/Plugins/DSP-Effects dijelu. Ima i svoja podesavanja, ali, meni radi po defaultu i sasvim dobro to radi. Ono najljepse sto sliedi cuvam za kraj ovog dijela, a to je da je plugin u potpunosti besplatan.
Drugi nacin je opisao Edo prije nekoliko mjeseci kad je spominjao program Raduga i DirectX plugine koji se instaliraju u njega.
No, sad, kako ce ova prica vjerovatno da krene i dalje, odmah da spomenem jos jedan problem. Kod snimanja Audio CD-a cesto zna zivcirati sto su neke pjesme jace a neke tise. U Neru se i to moze izjednaciti tako da se selektiraju sve audio trake sa CTRL+A, zatim se dodje na njihove Propertiese sa Alt+Enter, na tabu Filters se cekira 'Normalize' i podesi se vrsta i jacina normalizacije.

Regards
ICQ #274-696-026
----- Original Message ----- From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>