[slikom] Re: Loadstone - nova verzija

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 May 2010 02:19:31 +0200

Zdravo Borise legendo!
Probacu da ti sto je moguce prihvatljivije objasnim
1. Trebas kupiti odgovarajuci telefon.
Preporucujem ti neki od nokia telefona sa symbian operativnim sistemom.
Znaci odes u radnju gdje se prodaju telefoni i pitas koje imate nokia telefone sa symbian operativnim sistemom. Prodavac ce ti ponuditi vise modela, a ti prema svom dzepu i prema tome koje mogucnosti ocekujes od telefona. Preporuka da se odlucis za telefon prosecne cijene, nemoj kupovati najskuplje jer time neces toliko dobiti koliko ces vise platiti. Jedino jos sto mozes pitati prodavca da ti kaze dali imaju Nokia telefon sa simbian operativnim sistemom i plus da posjeduje ugradjen GPS prijemnik. Upravo ovaj GPS sluzi za prihvatanje signala sa satelita, tj podataka o njegovoj trenutnoj poziciji na zemaljskoj kugli, tj, o poziciji vlasnika. Ukoliko pak kupis telefon bez GPS mozes isti prijemnik kupiti posebno i povezati sa telefonom putem blu tut veze. Kada si sve ovo nabavio onda se snalazis za govorni program, a imaju 2 najcesce koristena.
1. Talx i
2. Mobile speak
Ovaj drugi mozes kupiti i u hrvatskom savezu slijepih.
Govorne programe mozes nabaviti i preko prijatelja, Npr, kao i Jaws.
Predpostavka je da su svi dosadasnji koraci napravljeni hoce reci:
Imas adekvatan telefon,
GPS uredjaj i
Govorni program, e tek onda nabavljas loudstone i to tako sto ga skines sa interneta. Ovaj program je besplatan i namjenjen je slijepim korisnicima.

Loudstone je program koji preuzima podatke od GPS prijemnika i obradjuje ih a ti mozes, kreirati i uopste uredjivati tacke, gdje god to zelis, pod uslovom da imas pristup satelitima, odnosno prijem od njih u tvoj telefon putem GPS prijemnika. Eto to je nesto nabrzinu, mozda malo zbrda zdola ali pazljivo procitaj vise puta i jos poneko nek ti doda crticu dvije i bice shvaceno.
Pametan si ti momak.
Pozzz!
Dobrinko.D
----- Original Message ----- From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>