[slikom] Liste

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Aug 2004 04:19:35 +0200

          Pozdrav za sve!

Drago mi je da vidim ovoliko lista a posebno me raduje da ce ih biti jos. Licno
ne mislim da je vise lista losa ideja mada bi i sa tim mogli pretjerati. Ipak,
listu moze osnovati svako i zasto neku ideju ne probati, zasto na njoj ne
istrajati. Na serveru gdje je ova lista postoji i lista za liste. Bas tako,
nije nesto posebno aktivna ali omugucava osnivacima i administratorima da neke
probleme oko funkcionisanja lista rjese zajedno sa drugim. Otvaranjem liste na
www.freelists.org automatski postajete i clan te liste.

Koliko ja znam a evo pratim i Sasa priprema listu za Literaturu i ocekujem da
ce ta lista biti zanimljiva i mozda rijesiti neki problem  koji se pojavljuje
na ovoj listi. Kako je Sasi profesija knjizevnost a tema svakako zanimljiva za
vecinu vas ocekujem i zelim uspjeh toj listi kao i  ostalim listama.

Inace  moderatori ove liste malo stvar gledaju drugacije kada su u pitanju
poruke koje idu preko ove liste. Naravno da se trebamo drzati cilja liste ali
smo se isto tako dogovorili da kada nema poruka na zadatu temu da mogu proci i
poruke drugacijeg sadrzaja ali zanimljive i neuvredljive. Nisu pozeljni vicevi
jer mogu imati razlicita tumacenja, ponude o knjigama su  dobro dosle nada ce
one svakako otici na drugu listu ali bi oni koji tu ponudu  prihvataju mogli
pisati na adresu onog ko je to ponudio. Ovo posebno vazi za one koji se
osjecaju naprednim poznavaocem kompjutera jer njima ne bi trebao  biti problem
citanje adrese sa koje je poruka dosla.

Pisite, pitajte a posebno pisite kada imate ili mislite da imate odgovor na
postavljeno pitanje,  ili rjesenje za neki problem. Stil pisanja je slobodan i
neka je samo u granicama tolerantnog.

Gradimir