[slikom] Re: Linkovi za slusanje konferencije

  • From: "Igor Zoric" <zoljica@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 May 2010 02:08:37 +0200

I agree with you.:)))
  ----- Original Message -----
  From: NINO
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Monday, May 17, 2010 12:38 AM
  Subject: [slikom] Re: Linkovi za slusanje konferencije

  Vec sama mogucnost direktnog pracenja ove balkanske konferencije je veliki
uspeh... Mozda neke stvari nisu zavisile od organizatora i tehnickih
realizatora. Vazno je bilo da smo barem saopstenja, tj. uvodna izlaganja mogli
veoma dobro da cujemo i iz njih steknemo sliku o dostignucima nasih zemalja u
primeni asistivnih tehnologija. Hvala svima koji su se potrudili da nam se
pruzi prilika da budemo na Fruskoj Gori!