[slikom] Linkovi za slusanje konferencije

  • From: "v s" <fizioterapik@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 May 2010 19:32:01 +0200

Pozdrav svima i ja nisam mogla nista pratiti, no nebih da kritikujem, jer
cinise da su i oni sigurno hteli da sve bude kako treba. Ja sada predlazem
moderatoru ove liste ili onima koi su bili na samoj konferencii da nam posalju
bar izlaganja ucesnika u nekom formatu. Licno ja sam za audio, no ako to nije
moguce neka bude kako moze.
Nadam se da ovo nije nemoguce i da ce naici na razumevanje od onih koi to mogu,
a mislim da su i drugi sa liste zaiteresirani za moj predlog. Nemojte mi
zameriti ja samo dajem predlog.
Puno pozdrava iz kisnog i vetrovitog Bitolja.
Vesna Sofronijevska