[slikom] Re: Lan Kabl i pitanje

  • From: "olga Petrovic" <olgapetrovic21@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Sep 2010 23:47:00 +0200

Da ne duzim pricu,
Kabl je za ruter i racunar, naglasila sam ja sta mi treba....
Ali problem je valjda do signala, sto ne bi smeo biti problem, ja sam u
prizemlju, a Studentenheim, tj studentski dom ima 5 spratova...
Mali kabl savrseno radi, veliki nista.
I tako.... Izgleda da resenja problema nema?
Olga Petrovic
dipl. pijanista
Faberstraße 19
5020 Salzburg Austria