[slikom] Lan Kabl i pitanje

  • From: "olga Petrovic" <olgapetrovic21@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Sep 2010 15:14:53 +0200

Postovanje svima,
Trudeci se da resim problem, kome zaista ne vidim resenje, resila sam i ovde da
postavim pitanje.
Mozda ce mi neko pomoci!
Onoga ko mi nadje resenje za problem, ma casticu kafom.
Unapred se izvinjavam na duzini poruke.
Uglavnom.
Zivim u Studentskom domu Haus Mozart, u kome imamo internet, i na njega se
povezujemo bez ikakvog password, za povezivanje koristimo lan kabl.
Prosle godine, kupila sam lan kabl, duzine 1 metar,
Koji radi savrseno.
Pre otprilike 2 nedelje resila sam da kupim lan kabl od 5 metara,
Kupila sam ga, donela, i utaknem ga u racunar, pa u zid, i nista. This
connection is limited  or has no connectivity.
A kad upalim mali kabl, sve radi savrseno.
Otisla sam u prodavnicu, pa zamenila kabl, ista prica.
Danas sam kupila novi kabl u sasvim drugoj prodavnici, kabl od 5. metara ne
radi, ovaj kog koristim godinu dana radi savrseno!
Gde bi mogao biti problem?
A napominjem, kablovi su potpuno isti, nigde nema razlike, ista je i duzina i
debljina kablova, ista je i firma koja ih pravi.
Ali ovaj od 5 metara mrtav je, a ovaj od 1 metar, savrsen. Ja stvarno ne
razumem......
Hvala na pomoci!
Srdacno,
Olga Petrovic