[slikom] Re: Kupovina putem interneta?

  • From: "Dusan Radinoski" <rdule2000liste@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Jan 2013 20:36:35 +0100

Pozdrav Violeta!:)
Prvo, moramo da razgraničimonaručivanje preko Interneta, od i naručivanja, i
plaćanja preko Interneta.

1. Samo naručivanje.

Na nekoj stranici si videla nešto, što želiš da kupiš, a platićeš pouzećem,
čekovima, ili karticom;e, to nije, plaćanje preko Interneta, ali jeste
naručivanje preko Interneta!

2. I naručivanje, i plaćanje preko Interneta.

Naručila si nešto, otkucala si broj kartice i još ponešto... E, to je kupovina
preko Interneta!:)

Savremene, i kreditne i debitne kartice svetskih brendova (za Diners ne znam),
uglavnom omogućavaju i plaćanje putem interneta, aliupotreba fizičkih kartica,
i za takav vid poslovanja, uopšte nije dobro rešenje, baš zbog onoga, što se
naziralo u Gradimirovom pismu...

Rešenje za takve stvari, je kreiranje, takozvane virtuelne kartice, koja,
doduše postoji u fizičkom obliku, ali nema pin kod, ne može da se koristi na
bankomatima i u klasičnim transakcijama;već, jedino, i samo na Internetu! Za
nju je vezan, zaseban, devizni račun, na kome, nikada ne držiš ništa, i na koji
ćeš uplatiti nešto, tek onda, i samo onda, kada si već odredila sve parametere,
i treba samo još da platiš to što želiš. Ako ti je neko ukrade, može samo da mu
služi za pasijans!:)

Na taj način, izbegavaš davanje ikakvih podataka o svojim, fizičkim računima
(bilo deviznim, bilo u tvojoj valuti), a kad god želiš, možeš da kupuješ bez
brige; jedino se zahteva, da na tom računu u momentu kupovine, imaš oko 15%
više novca nego što to košta, pošto za taj račun, ne postoji ni mogućnost
dozvoljenog, ni moogućnost nedozvoljeenog minusa!

Kartica, koju sam opisao, i koju posedujem, zove se :,,Viza Internet", a izdala
ju je Banka Inteza Beograd. Verujem, da ima još banaka koje nude virtuelne
kartice, pa se ti odluči gde ćeš, i koju ćeš uzeti...

Dušan.