[slikom] Re: Kupovina putem interneta?

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Jan 2013 14:25:06 +0100

    Zdravo Violeta,

    Nemam neko veliko iskustvo, nemam ni odgovarajuće kartice kojima bi
mogao plaćati, možda je to i dobro... Ipak ponekada sam nešto plaćao.
Ponavljam plaćao a ne kupovao. To znači plaćao neku uslugu a nisam
naručivao robu. Mislim da sa robom može biti nekih problema ali ti problemi
nastaju kada roba stigne do Bosne i Hercegovine. To je roba koja dolazi i
koju isporučuju pošte a ne druge transportne usluge.
    Ono šta je meni bilo zanimljivo je jedno moje plaćanje certifikata kada
sam polagao ispit kod Freedom Scientific. Oni na svojoj web strani za
plaćanje nisu predvidjeli mogućnost da neko iz Bosne i Hercegovine plaća.
Dakle korišćenje kartica nije moglo da se realizuje. Onda sam ih pozvao
telefonom, bolje rečeno predhodno dogovorio razgovor jer mi je trebao
prevodilac. Plaćanje je urađeno tako što sam izdiktirao samo broj kartice,
nisu tražili onaj pin, odnosno sigurnosni kod i plaćanje je realizovano.
Drugim riječima rečeno, samo na osnovu broja a to znači da je daljnja
zloupotreba postajala. Naravno da Freedom Scientific nije takva kuća da bi
to uradila ali saznanje da je tako moguće nije baš bilo prijatno.
    Drugo iskustvo je mogućnost da se prati kretanje robe koju naručiš,
mislim da to sada obezbjeđuju svi, DHL kao i drugi. Bilo je zanimljivo
iskustvo kada smo prošle godine naručivali brajevi štampač i kada smo
pratili njegovo kretanje pa tako utvrdili da je otišao u pogrešnom smjeru i
da je više od sedam dana stajao u nekom magacinu u Ujedinjenim Arapskim
Emiratima. Ovo praćenje kretanja roba omogućuje i UPS tracking a iz JAWS je
ovo moguće direktno pratiti. Dakle ako nešto budeš kupovala a za dostavu
odabereš UPS tracking, direktno iz JAWS možeš pratiti kretanje robe sve do
aerodroma u Sarajevu, dalje neće ići praćenje.
    Inače plaćanje usluga, kao što su neke članarine, kotizacije i slično,
nikada nisam imao problema.

    Pozdrav!