[slikom] Re: Kreirana nova lista

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 01 Nov 2007 23:34:41 +0100

 Ok možeš i mene prijavit! I to, sa ovom adresom naravno
hrvojekatic@xxxxxxxxx[1]
----- Original Message ----- From: "Bojan Bertek"
<bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>[2]To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>[3] Sent:
Friday, November 02, 2007 5:29 AM Subject: [slikom] Kreirana nova lista
Pozdrav svima! Moja malenkost, upravo je kreirala novu listu, ciji je cilj,
opustanje i dobra zabava svih njenih clanova. Prijave se mogu vrsiti na
adresi: na-kavi@xxxxxxxxxxxxxxxx[4] Lista je kreirana s obzirom na to da po
mom skromnom misljenju, prethodna lista "Ognjiste" koja je sluzila istoj
svrsi, nije zadovoljila svoje kriterije, a medju nama slijepima fali mjesto
na kojemu se moze normalno kulturno i bez vrijedjanja raspredati o
neobaveznim temama. S obzirom da kao moderator jos uvijek nemam iskustva sa
listama, unaprijed se ispricavam zbog eventualnih tehnickih poteskoca. Ako
dodje do bilo kakve poteskoce sa prijavom ili ne prolazenjem poruka, molim
potencijalne clanove da se odmah obrate na bojan.bertek@xxxxxxxxxxx[5]
Pridruzite nam se u sto vecem broju, jer nabavio sam aparat za kavu velikog
kapaciteta, a voda je upravo prokuhala i kavica je spremna za posluzivanje.
Srdacno svima Bojan Bojan Bertek dipl. muzikolog - prof. povijesti glazbe
Matije Gupca 18 10380 Sveti Ivan Zelina Skype name: Bocko 2005 4shared
account: muzikolog.4shared.com tel: 01 20 60 934 mob: 098831587 mob: 091 503
9558 e-mail: bojan.bertek@xxxxxxxxxxx[6] e-mail:
bojan.bertek@xxxxxxxxxxxx[7]____________________ Za prijavu na ovu listu
poslati poruku na adresu: <slikom-request@xxxxxxxxxxxxx>[8] i u polju za
tekst upisati, subscribe Za odjavu sa ove liste poslati poruku na adresu:
pristup arhivi poruka koristiti adresu:
//www.freelists.org/archives/slikom/[10] Login: username=slikom
message. Checked by AVG Free Edition. Version: 7.5.503 / Virus Database:
269.15.17/1103 - Release Date: 1.11.2007 6:01 ____________________ Za
prijavuna ovu listu poslati poruku na adresu:
<slikom-request@xxxxxxxxxxxxx>[11i u polju za tekst upisati, subscribe Za
odjavu sa ove liste poslati poruku na adresu:
pristup arhivi poruka koristiti adresu:
//www.freelists.org/archives/slikom/[13] Login: username=slikom
Password=mokils ____________________

--- Links ---