[slikom] Kreirana nova lista

  • From: "Bojan Bertek" <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Nov 2007 21:29:33 -0700

Pozdrav svima!
Moja malenkost, upravo je kreirala novu listu, ciji je cilj, opustanje i
dobra zabava svih njenih clanova.
Prijave se mogu vrsiti na adresi:
na-kavi@xxxxxxxxxxxxxxxx
Lista je kreirana s obzirom na to da po mom skromnom misljenju, prethodna
lista "Ognjiste" koja je sluzila istoj svrsi, nije zadovoljila svoje
kriterije, a medju nama slijepima fali mjesto na kojemu se moze normalno
kulturno i bez vrijedjanja raspredati o neobaveznim temama.
S obzirom da kao moderator jos uvijek nemam iskustva sa listama, unaprijed
se ispricavam zbog eventualnih tehnickih poteskoca. Ako dodje do bilo kakve
poteskoce sa prijavom ili ne prolazenjem poruka, molim potencijalne clanove
da se odmah obrate na
bojan.bertek@xxxxxxxxxxx
Pridruzite nam se u sto vecem broju, jer nabavio sam aparat za kavu velikog
kapaciteta, a voda je upravo prokuhala i kavica je spremna za posluzivanje.

Srdacno svima

Bojan
Bojan Bertek

dipl. muzikolog - prof. povijesti glazbe

Matije Gupca 18

10380 Sveti Ivan Zelina

Skype name: Bocko 2005

4shared account: muzikolog.4shared.com