[slikom] Re: Kreator trasa - LoadStone

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Jan 2013 06:06:38 +0100

    Zdravo Nikola,

Kreator ruta ne radi. Bio je to sjajan alat, nadam se da će opet biti ali
tek kada Google maps dozvoli slobodan pristup svojoj bazi podataka ili kada
se nađe neko drugo rješenje. Inače sam kreator sam ja radio, bolje reći
modifikovao jedno već postojeće rješenje. Usput ova tema i druge njoj
slične a vezane za orjentaciju i mobilitet su tema liste "OiM". Posjeti
link ispod i prijavi se pa ćeš tamo moći pisati opširnije uključujući i
korišćenje Loadstone programa. Link je:

    Pozdrav, Gradimir.