[slikom] Re: Abby finereader i word

  • From: Danijel Baričević <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Jan 2013 10:56:43 +0100

Pozdrav Sasa,
kada otvoris wordov dokument pritisni slijedecu kombinaciju tipki, zatim broj:
Alt + R, 1

Ili pritisni tipku Alt da se aktivira podrucje ribon alatnih traka, strelicom
desno idi do kartice prikaz, strelicom dolje se spusti do prvog gumba, pa sa
tabom idi dok ne cujes:
“Jedna stranica gumb zumiranje -  dokumenta tako da se cijela stranica
prilagodi prozoru”.

Lijep pozdrav,

Danijel Baričević

gsm: 091/62 13 484
e-mail: danijel.baricevic@xxxxxxxxx
skype: danijelbaricevic

Šalje: Saša Grbić
Datum: 4. siječnja 2013. 21:07
Prima: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Predmet: [slikom] Re: Abby finereader i word

Koristim office 2010.
Време: 4.1.2013 19:02, Danijel Baričević пише: