[slikom] Re: Konvertori

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 2 May 2010 06:08:22 +0200

    Zdravo Milose,

    Kako je Gordan odgovorio, nepostoji konvertor za Notepad ali ja sam imao
poseban program koji je konvertovao cirilicu u latinicu i obrnuto ako je u
pitanju .txt, .html .rtf a mozda i jos neki format. Dugo to nisam koristio a
evo ovog casa to trazim i nemam to u arhivi programa. Mislim da se je bas tako
i zvao, konvertor.
    Koliko znam Dragan Miljojcic je to u nekoj najnovijoj verziji Fis-a rjesio,
da li je taj Fis u upotrebi ovog casa ne znam. Ako taj Fis radi, on je
konvertovao na svim mjestima gdje se radilo o edit kontroli.
    Pozdrav!