[slikom] Re: Knjige i mobilni telefon

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 17:38:47 +0100

Da, slazem se.
Kod mene je jedino problem sto bih onda trebao ubaciti HR Mobile Speak, jer
nikako nisam uspio savladati citanje domacih tekstova na Eloquence-u.
Bas cu sad probati ubaciti neki tekst na engleskom, pa da vidim u cemu ce se
to otvoriti i kako ce funcionirati.
E, da ne zaboravim. Jedan od glavnih problema je to sto baterije na Symbian
telefonima nisu bas najduzeg radnog vijeka, tako da nekako pretpostavljam da
bi se zvucna knjiga na mp3-ju mogla slusati maksimalno 3-4 sata u komadu,
dok bi tekstualna mogla i duze, no to opet nije rijesenje za duza putovanja.
Regards

ICQ #274696026