[slikom] Re: Knjige i mobilni telefon

  • From: "Dragoslav" <blueeye@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 21:53:52 +0100

Zdravo Viki

Kao sto je Gordan rekao knjige u tekstualnom formatu nisu problemm narocito
za novije telefone.
Sto se ticeslusanja knjiga u mp3 formatu, nisam video mogucnost postavljanja
markera.
Ne znam kako je sa drugim modelima telefona, ali n 70 nema tu mogucnost, ili
talks to ne cita.
Bez obzira na to, kad su u pitanju veci fajlovi ja koristim mogucnost da
premotam fail do mesta na kom sam predhodno stao.
Vrlo je moguce da postoi neki od simbian programcica koi i to omogucava.