[slikom] Re: Kako obiljeziti u microsoft wordu citanje

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 May 2006 20:41:06 +0200

Vozdra Jarane!

Ja za tako nesto imam jednu malenu skripticu za Jaws koja na odredjeni
pritisak tipaka na tastaturi izgovori na kojoj se strani trenutno nalazis i
koliko ukupno strana ima neki dokument. Mislim da je ovo jos jednostavnije
od onog rjesenja koje ti je naveo Sale, pa ako si zainteresiran, javi se na
private da ne maltretiramo ostale listere.

David