[slikom] Re: Kako obiljeziti u microsoft wordu citanje

  • From: "Slavko Kovac" <slavko.kovac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 May 2006 20:25:54 +0200

Po mom, najlakse i najjednostavnije je da na mjesto gdje si stao, upises =
dva=20
znaka koja se cesto ne koriste. Npr. (++ ili @@) ili nesto slicno pa sa=20
control+s snimis dokument i izadjes iz njega. Kada hoces pronaci to mjest=
o=20
stisnes control+f pa upises ona dva znaka koja si postavio pa sa tabom na=
=20
poziciju find necst.
Tako si nasao mjesto gdje si stao. Sada samo pobrises znakove i snimis sa=
=20
ctrl+s tekst i citas dalje.
Mozda je bolje da tekst ponovo snimis kao .html format, a onda jednostavn=
o=20
koristis jaws markere.
Slavek
PS: Vidio sam da u svijetu koriste za obiljezavanje naslova u nekim=20
tekstovima prilagodjenim brajicnom pismu znakove ## koje upisuju ispred=20
svakog naslova pa je onda lako pronaci naslove u casopisima.

----- Original Message -----=20