[slikom] Re: Jedno pitanje

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Sep 2005 01:42:09 +0200

Pozdrav svim listerima. Daka da nebi razmisljao glavom kako i sta postoji
usb flopi a ovdje u sarajevu ga ima nabaviti u printexu tako ako ti to
zatreba to ti je idealno rjesenje jer upravu je sasa daka nove generacie
racunara ce u buducnosti skroz ukinuti flopi jer je bespotreban a ovo je
super rjesenje. i jos nesto da ti kazem usb flopi je pouzdanii i brze radi
nego flopi u racunaru ko nevjeruje nek provjeri. Daka dakle ako ti ovo bude
trebalo javni se tu sam i cekam sto prije na tvoj odgovor.