[slikom] Jedno pitanje

  • From: "Dalibor Savic" <dacko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Sep 2005 21:25:42 +0200

Æaos svim listerima imam jedno pitanje na koje bih voleo da mi neko ¹to pre
odgovori. Jedna moja drugarica bi htela da uzme laptop, ali po¹to laptopovi
novije generacije nemaju flopi interesuje me kako se na te laptopove mo¾e
ubaciti kljuèevi za Jaws koji su kao ¹to svi znamo na disketi. Dakle dali mora
da uzima laptop sa flopijem starije generacije ili postoji moguænost da se
kljuè ubaci na neki drugi naèin. Unapred hvala na odgovoru Daèa