[slikom] Re: Jaws-ova brzina

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Sep 2005 20:30:19 +0200

                      Pozdrav,

     Ja na zalost, nemam odgovor, jer ga i sam trazim. To je kod mene pocelo
da se manifestuje sa pojavom JAWSa sestice, dok kod JAWS 5.10, i nize toga
nema. Napominjem da sam izvrsio Merge sa prethodne verzije, a to je bila
verzija 5.10, i ipak nisu sva podesavanja prihvacenja u JAWS 6. x,x,x,
upravo se pojavio vec opisani simptom, tako da sam u par navrata izbrisao
mail, koji nisam ni otvorio. Prijatno vece,
                      Mike