[slikom] Jaws-ova brzina

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
  • To: "Slicica" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Sep 2005 15:09:33 +0200

      Mahalice svima,

Da li neko zna zasto Jaws cesto ne uspeva da me prati tj. predjem u drugi
prozor, a on jos uvek cita naslov prethodnog? Posto mi je zaista ponekad
vazna brzina, tacnije, brzo prelistavanje svih otvorenih prozora, Jaws-ova
sporost me zbunjuje. Ima li tu leka?

Hvala unapred za moguci odgovor

                         V.
Cudno je, kako je malo potrebno da budemo sretni
i jos cudnije, kako nam cesto bas to malo nedostaje.
( Ivo Andric )