[slikom] Re: JAWS, nove verzije

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Jun 2005 19:24:59 +0200

          Zdravo Marjane,

     Hvala za diskusiju.
Identicna se stvar dogadja sa JAWS 6.0, i sa 6.10.
Ja imam u mašini 1 GB Ram  memorije, a Hard disk je
od 80 GB sa 8 MB keša,
tako da mašina ne pravi problema. Pogotovo
jer verzija JAWS_a 5.10 radi kao švajcarski sat.
Po malo potseca na opciju "All", kada JAWS svašta cita, mada je ovo
poredjenje pregrubo.
Ako lagano prelazim preko teksta, to se ne dogadja. Primetio sam takodje, da
iako sam snimio podešavanja
iz JAWS 5.10, Merge, neka od podešavanja,
nisu usvojena u novoj verziji.
Ovo me dovodi na razmišljanje, da nešto nije
valjano prekopirano, kada je odradio Merge, ali šta?      Pozdrav iz toplog
NS;