[slikom] Re: JAWS, nove verzije

  • From: "Marijan Janev" <janev@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Jun 2005 17:07:41 +0200

Milanche,
Ja nemam tih problema, ali nakon zadnjeg windows update-a nekako kao da mi
se sound driver za laptop ponasha malo chudno. Sjecka i krchi ponekad,
osobito kada otvorim vishe aplikacija.
Ja imam grozno iskustvo sa 6.0 quella kada sam ga instalirao na desktop
mashini koja ima win98. Instalirao sam ga sasvim regularno dok je pored mene
sjedio jedan moj prijatelj koji je kompjuterski struchnjak, nije prijavio
nikakvu greshku, ali nije hteo uopshte da se podigne. Naprosto nema ga. A ta
verzija josh uvek je za sve verzije windowsa.
Uopshte nisam pokushavao da instaliram 6.1 na win98 jer tamo sasvim mi je
dovoljna i 5.1.
Pozdrav,
M.