[slikom] Re: Internet

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 7 May 2006 05:12:20 +0200

          Zdravo Dalibore,

     Tesko da ces rjesiti ovaj problem da koristeci jedan provajder saljes
poruke preko smtp servera drugog provajdera. Jednostavno to provajderi ne
dozvoljavaju. Postoje i oni koji to dozvoljavaju ali najcesce koriste posebnu
sigurnost za to. Takav je Google koji dozvoljava pristup svom smtp serveru ali
preko posebnog porta.
Ono sto mozes uraditi je da u tvom Outlook express u account podesis da je pop3
server to jest server sa koga dolaze poruke na jednom serveru a smtp server to
jest preko koga odlaze poruke na onom serveru preko kojeg si konektovan ili
server provajdera koji dozvoljava pristup smtp serveru i ako nisi preko njega
konektovan.
To podesavanje jednostavno radis prilikom kreiranja accounta ili otvoris
properties vec kreiranog accounta.
Svi oni koji koriste adrese sa hostname, slikom.org imaju tako podesene account
za te adrese. Za pop3 server upisuju podatke za pop3 server sa podacima za
slikom.org a za smtp server upisuju i koriste podatke od provajdera preko koga
su konektovani.

Pozdrav, Gradimir!

Od: <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Internet

Pozdrav svima, posto je Viktor vec pokrenuo ovu temu a sto sam i sam
nameravao evo i ja da se prikljucim. Vec skoro mesec dana kako sam uveo
ADSL preko Ptt/a i mogu da vam kazem da sam veoma zadovoljan. Uzeo sam
paket od 256 kbs dawnlod i 64 kbs upload.Cena paketa je 1700 dinara
mesecno, stim sto za slepe postoji i popust koi se dobija slanjem
zahteva telekomu. Posto ja jos nisam to stigao da uradim neznam koliki
je taj popust samo znam da sto je ostecenje vida vece popust je veci.
Mane i prednosti adsla Prva prednost je sto za te pare mogu
neograniceno da skidam sa neta sve sto hocu sto je kod nekih provajdera
ograniceno do gigabajta ipo, druga prednost je ta sto su mi dali ruter
tako da i ja i brat mozemo na svoim racunarima da imamo internet, treca
i mozda najvaznija prednost je ta sto je poprilicno brz internet dakle
brzina skidanja se krece od 26 do 29 kbs sto je cetri ili pet puta vise
nego preko dijalapa.
Nedostaci
Prvi je taj sto kada se nesto skida preko torrent fajlova moze da bude
veoma sporo pa sam ja tako dwd film skidao 3 4 dana, drugi nedostatak
je sto je ovaj stalni odnosno internet bez konekcije mac sa dve ostrice
ne moras da se bakces sa konektovanjem ali zato morasda se pazismalih
zlocestih drugaraodnosno virusa. Sve u svemu vise je za nego protiv.
Namerno nisam odmah hteo da pisem na listu da prvo saberem utiske. Ina
kraju jedno pitanje Imam Problem za koi mislim da mi neko od vas moze
pomoci.
Preko mog starog majla Bankera mogu u autloku da primam poruke sa ovim
adslom ali ne mogu da ih saljem osim preko webmajla sto i sada cinim,
mrzime da kod ptta otvaram nalog pa vas pitam dali to nekako mogu da
sredim, ako to nemoze da se resi moracu ipak da otvaram nalog jer mi je
dojadilo da idem na webmajl kad saljem neku poruku unapred hvala Daca