[slikom] Internet

  • From: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Apr 2008 13:39:42 +0200

Posle reinstaliranja sistema, kad god ukljucim UTorrent, nema sanse da se
otvori neka stranica u IE, koliko god bila mala brzina skidanja torenata. Cim
iskljucim program, nema problema sa netom. U cemu bi mogao biti problem?
Izvinjavam se sto vas bombardujem pitanjima, ali me nerviraju sitnice koje ne
funkcionisu posle reinstalacije, trudio sam se da stvari vratim kako su bile,
ali ocito da mi sve ne polazi za rukom.
Ninoslav